یو پی اس پکیج و رادیاتوری چیست
اطلاعات کامل در رابطه با خرید و فروش انواع یو پی اس با برندهای ایرانی، اروپایی و آمریکایی
یو پی اس پکیج و رادیاتوری چیست
شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 17:32 | بازدید : 69 | نویسنده : یوپی اس یزد | ( نظرات )

یو پی اس ، در اصل منبع تغذیه بی وقفه است ؛ همان منبع تغذیه الکترونیکی که بیشتر کار آن ، فراهم نمودن توان برق مورد نیاز بار مصرفی ، آن هم به شکل بدون وقفه است. از نگاهی دیگر ، این ابزار به عنوان منبع توانی بدون وقفه ، با استفاده کردن از انرژی ای که در باتری آن ذخیره شده است ؛ انرژی موجودی را که توسط دستگاه هایی همچون پکیج مصرف میشود به طور تمام و کمال برای مدت محدودی فراهم میکند.

یو پی اس
دستگاهی است واسط که مکان قرار گیری آن بین دستگاه مصرف کننده انرژی و برق شهری است همچنین علاوه بر تنظیم کردن برق شبکه و تثبیت نمودن آن ، از ورود نوسانات و نویز های اضافی که سبب بروز حادثه به دسگاه ها میشود جلوگیری میکند .

مهم ترین و اصلی ترین کاربرد یو پی اس ، موقعی است که برق شهری قطع شود . در مواقعی که این اتفاق رخ می هد دستگاه سریعا روی خط آمده و کار خود را آغاز میکند ؛ به زبانی دیگر نیازی نیست که دستگاه رو برای اتصال آن یا آف کنیم

با این ویژگی کلیدی یو پی اس ، جلوی خساراتی که ممکن است به دلیل قطعی و عدم کار کردن دستگاه رخ دهد را میگیرد ؛ و بدین ترتیب این ابزار ، باعث این میشود که دستگاه های حساس که نیاز به روشن بودن مداوم دارند خاموش نشوند .

این دستگاه های پر کاربرد دارای فیلتری میباشند که فیلتر الکترونیکی نام دارد که باعث از بین رفتن نویزها و نوسانات برق شهری می شوند ؛ همچنین تجهیزات را در برابر رعد همچنین برق های که همراه با ولتاژ بلا هستند محافظت میکند . هم چنین لازم به ذکر است که این یو پی اس ها ، جریان برقی را به شکلی همانند موج ثابت به تجهیزات کاربران می فرستند که شکلی یکنواخت دارد. این تجهیزات ارزشمند ، انواع گوناگون و اندازه های مختلفی دارند.
از رایج ترین انواع آن ، یو پی اس های مدار آنلاین می باشند . علت محبوبیت این یو پی اس ها ، این است که قادر اند تا درجه حفاظت مطلوبی را ارائه دهند . احتمال ایجاد شدن اتصال کوتاه و یا همچنین شارژ ناگهانی برق در مدار و یا هر نوع خطر برقی دیگر در یو پی اس خوب و مناسب ، صفر می باشد ؛ لذا این نوع یو پی اس ها ، درجه ایمنی خوبی دارند. واحد اندازه گیری یو پی اس ، توان یا همان حاصل ضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

با پیشرفت فناوری در گذر زمان ، دستگاه های بسیاری وارد جریان زندگی روزمره انسان ها شده اند که هر کدام ، نقشی را به منظور بهبود وضعیت زندگی انسان ها و افزایش دادن سطح رفاه و آسایش آنان در زندگی ایفا می نمایند. یکی از همین دستگاه ها ، پکیج های دیواری هستند.

در حقیقت این پکیج ها به نوعی قادر شده اند تا جانشین مناسبی به منظور آبگرمکن ها و نیز موتور خانه های قدیمی باشند و همچنین بواسطه جریان برق ، این امکان را برای کاربران مهیا می نمایند تا آب گرم مورد احتیاجشان همیشه تامین شده باشد .
بی شک ، پکیج ها از بسیاری از زوایا ، برتری های بیشتری در مقایسه با استفاده از آبگرمکن ها دارند .

اما ضروری است تا این نکته را فراموش نکنید که پکیج ، یک دستگاه الکترونیکی می باشد و ضروری است برای اینکه کارکرد خود را داشته باشد ؛ به برق شهری وصل شده و از آن تغذیه بکند.

همانگونه که آگاهی دارید ؛ برق شهری ، نوسانات و اختلاف ولتاژهای زیادی دارد که دارای این امکان می باشند که در مدت زمان نه چندان زیادی ، برد ها و قطعات استفاده شده در پکیج دیواری تان را از بین برده و موجب سوختگی قسمتی از پکیج و یا همه آن شود.

یو پی اس برای پکیج حرارتی ، رادیاتور ، موتور خانه

با توجه به اینکه هم اکنون خریداری و حتی تعمیر کردن پکیج های دیواری ، هزینه بسیار زیادی را ممکن است برای شما به همراه داشته باشد ؛ پیشنهاد می شود تا با انجام دادت اقدامات مناسب همچون خریداری یک یو پی اس برای پکیج حرارتی خود ، از رخ دادن چنین اتفاقاتی ، جلوگیری بکنید.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-thermal-package-radiator-engine-room/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات و اطلاعات کامل یو پی اس در یزد و آدرس upsyazd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 80
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 47
:: بازدید سال : 546
:: بازدید کلی : 8857